Νατσιός: Μας κυβερνά μια συμμορία – Εθνική ανάγκη να παραμείνει ανοιχτή η λιγνιτική μονάδα της Πτολεμαϊδας
26/06/2026
Ως εθνική ανάγκη χαρακτήρισε ο Πρόεδρος της ΝΙΚΗΣ κ. Δημήτρης Νατσιός την αδιάλειπτη λειτουργία της μονάδας Πτολεμαΐδα 5 της ΔΕΗ, επισημαίνοντας τη σημασία της για τη στήριξη της χώρας.
«Είναι εθνική ανάγκη να παραμείνει ανοιχτή αυτή η μονάδα, να στηριχτεί η πατρίδα μας…», τόνισε κατά την επίσκεψή του στην Πτολεμαΐδα με σκοπό να αναδείξει τους κινδύνους που ελλοχεύουν για τη Δυτική Μακεδονία η βίαιη απολιγνιτοποίηση.
Ο επικεφαλής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΙΚΗΣ πραγματοποίησε αυτοψία στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας και στη μονάδα «Πτολεμαΐδα 5» και στη συνέχεια είχε διαδοχικές συναντήσεις με τον δήμαρχο Εορδαίας και εκπροσώπους των εργαζομένων και του Σωματείου «Σπάρτακος».
Ο κ. Νατσιός, πέρα από τους σοβαρούς κινδύνους που επιφέρει στην ενεργειακή αυτάρκεια και σταθερότητα η απολιγνιτοποίηση, συζήτησε μαζί τους και για τις σοβαρές επιπτώσεις στην τοπική κοινωνία.
«Η ΔΕΗ και το ηλεκτρικό ρεύμα πρέπει να προσφέρονται στον ελληνικό λαό από αυτές τις μονάδες, όσο το δυνατόν πιο φθηνά. Τρόποι υπάρχουν. Δεν υπάρχει όμως ικανή κυβέρνηση. Το μεγαλύτερο πρόβλημα της Δυτικής Μακεδονίας είναι η δημογραφική κατάρρευση. Για αυτό είναι απαραίτητο να παραμείνει ανοιχτή η σύγχρονη αυτή λιγνιτική μονάδα για να παραμείνουν εδώ και οι κάτοικοι αυτής της ευαίσθητης εθνικά περιοχής», σημείωσε στην κατ΄ιδίαν συνάντηση με τον δήμαρχο κ. Παναγιώτη Πλακεντά.
«Θέλω να καταγγείλω αυτό το έγκλημα που γίνεται εις βάρος της τοπικής κοινωνίας με το κλείσιμο αυτής της διαδικασίας. Και όλα αυτά σε μια περιοχή που καταρρέει δημογραφικά. Δυστυχώς συνεχίζει να κυβερνά αυτή η συμμορία…», συμπλήρωσε.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ





