Τηλεφωνική γραμμή παραπόνων κατά τραπεζών ετοιμάζει ο Γεωργιάδης

Τηλεφωνική γραμμή παραπόνων κατά τραπεζών ετοιμάζει ο Γεωργιάδης

Τηλεφωνική γραμμή στην οποία θα γίνονται παράπονα και καταγγελίες πολιτών κατά των τραπεζών, σκέφτεται να φτιάξει ο Υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στον ΣΚΑΪ.

«Έχω ασταμάτητες καταγγελίες πολιτών για ταλαιπωρίες αδιανόητου μεγέθους. Και να ξέρετε ότι αν το αποφασίσω, θα βάζω και πρόστιμο στην τράπεζα που έχει τις περισσότερες καταγγελίες. Για να καταλάβουν όλοι ότι εδώ είμαστε για βοηθάμε τον κόσμο όχι για να τον ταλαιπωρούμε», επισήμανε χαρακτηριστικά.

Την ίδια στιγμή, έδωσε την υπόσχεση για ένα νέο, αυτοματοποιημένο σύστημα εξωδικαστικού μηχανισμού κάτι που αναμένεται να προκύψει από τη συνεργασία των συναρμόδιων υπουργείων, Ανάπτυξης, Εργασίας, Οικονομικών με τους θεσμούς αλλά και την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών. Όπως επισήμανε την ίδια στιγμή, ανέρχονται σε πάνω από 40.000 οι αιτήσεις για ρύθμιση δανείων.

Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του SLpress.gr

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς άδεια του SLpress.gr. Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των 2-3 πρώτων παραγράφων με την προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο SLpress.gr. Οι παραβάτες θα αντιμετωπίσουν νομικά μέτρα.

Ακολουθήστε το SLpress.gr στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι

0
Kαταθέστε το σχολιό σαςx